SUDI SUDIKANLAH, TINGGALKAN LINK ANDA UNTUK SAYA MELAWAT KEMBALI KE 'RUMAH' ANDA..

Wednesday, January 19, 2011

TAMBAH

Lately mately ni..ramai sangat org yg dekat dan rapat dengan aku tanya soklan ni..

1. 'Bila lagi nak tambah ahli baru'?

2. ' Aimi beso dah kan'? 3 tahun dah....

3. ' Eh, Kak Muni umur berapa ek sekarang'?....

4. ' Masa bersalin kan Aimi, umur berapa masa tu..???

5. 'Bila lagi nak beranak kecik, Aimi besor dah, tak kan nanti tua baru nak ada BB, larat ke nak berjaga malam2'..???

6. ' Tak mboh peknen lagi ke'...?

7. 'Rase nya Aimi dah besor, dah pandai ber'adik' dah tu...'

8. 'Aimi dah sekolah dah..bole lah bagi adik kat dia tu...'

9. Kadang2 soklan ditujukan pada Aimi cuk : ' Aimi nak BB tak, nak kawan tak'...????

10. dan yang paling best...'Kak Muni, bila nak peknen lagi, nak ada BB lagi...'???  ni kiranya straight to the point lah ni......

So, merungkaikan segala pertanyaan2 seperti sebahagian dari atas tu...ermmmmm, jawapan yang aku bagi????
Y.E.S atau pun Y.A !!!


Memang nak... nak bersalin lagi, nak tambah BB lagi, nak bagi Aimi adik, bagi Aimi kawan...dan sebagainya lah.
Plan nya, tahun ni lah..hehehehe. Insyallah kalau ada rezeki. Tapi, sebenarnya..bukan plan pun. Dah agak lama nak BB ni.. tp ye lah, belum ada peluang lagi.

Moga2 Tuhan murahkan rezeki kami tahun ini, dapat tambah ahli keluarga!! issshhh, macam best jer bunyi nya. Waaaaa, teruja lah pulak.

Mr asben selalu tanya : 'Dah ready ke nak deliver lagi, dah set mind ke nak BB lagi, dah ready ke nak jaga dua ni nanti [ bila dia takde bersama], ermmmm dan pelbagai lagi soklan cepumas nya.


Jawapan aku : SUDAH!!!!hehehheeee...
Mesti meriah kan umah nanti dengan mulut aku yg sememangnya dah meriah ni...huahuuahuaaa!!

Tapi yg paling best bila ISU ni ditimbulkan adalah budak bernama Aimi cuk
Pabila ditanya, 'Aimi nak adik tak'??? jawapan yang diberi adalah...'nak, nak 5 jer..'!!!!!!!!!!!!!!!
Haaaaahhhh, ambik kooooo... LIMA [5] tu.....
 ** Terkedu Mr asben [sambil garu kepala]

Best jgk kalau rezeki dapat BB boy, sepasang lah. Tapi aku, tak kisah pun BOY ke GIRL!!! ANUGERAH..


Paling best dapat 'Twin'..hahahahaha, lagi haru aku.



xoxo
Muni Qazrina

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...