SUDI SUDIKANLAH, TINGGALKAN LINK ANDA UNTUK SAYA MELAWAT KEMBALI KE 'RUMAH' ANDA..

Tuesday, January 11, 2011

DAPAT LAGI

Pagi tadi terima call dari SKYNET
Kurier lah
Ada barang yang perlu dicollect
Aku dah dapat agak barang apa...


ini dia!!

Ini kali kedua kami dapat
Yang 1st, Last month


Surat 'reward'..kikikih

Kami dapat apa yg kami 'redeem' dari ANMUM
Ala...kumpul2 hujung penceduk susu tu
Yang sebelum ini, aku sempat hantar 1 redeem je
Tapi, bila ANMUM anjurkan lagi
Sempat 2x hantar
Tu pun ada lagi hujung penceduk tu yg kami kumpul
Tapi, tak sempat hantar sbb tarikh dh tamat
Haaaaa..itu lah Muni, leka lagi!!!!!
Takper lah, Insyaallh klu ada lagi
Boleh hantar lagi.....


Ini yang kami dapat... Aimi cuk dh minum yg LANGKAH 4

*** Aimi cuk start minum ANMUM since 1y, before tu aku kasi SNOW!!

xoxo
Muni Qazrina

1 comment:

  1. As salam

    Saya ada jual susu anmum murah coz kwn dapat harga kilang

    Apa2 bleh email marlianatopit@yahoo.com

    Langkah 1 & 2 : 1 Tin (900 gram) = RM60 [ 2 Tin = RM110 ]
    Langkah 3 & 4 : 1 Tin (1.6 kg - Madu / Biasa) = RM70 [ 2 Tin = RM130 ]

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...