SUDI SUDIKANLAH, TINGGALKAN LINK ANDA UNTUK SAYA MELAWAT KEMBALI KE 'RUMAH' ANDA..

Wednesday, January 19, 2011

LAMBATNYA..

Kami sedang menghitung hari..
Menunggu Ayah balik

Terasa lambat jer masa berlalu!!!!!

Kisah hari Isnin kami...
Aimi bawa ke opis, coz dia masih tak sihat lagi
Aku dah masuk keja, coz dapat MC 1 hari jer.

Kisah hari Selasa kami...
Aimi dah hantar sekolah semula
Dia still batuk2 dan selsema
Dah bekalkan ubat n pesan siap2 kat cikgu
Nasib lah pagi pagi mood dia ok jer
Agaknya dah lama bercuti & teruja nak jumpa kawan2
Soalan pertama yg keluar dr mulutnya :
"Kawan2 ade tak" & "Cikgu dah nyanyi ke belum"??
Ermmm...petanda nya 'feel' ke school dah ade
Eiiii..lega hati den ni.
Cuak lah jgk kan, dah nak masuk minggu ke 3
Kotlah2 dia masih takde perasaan nak g sekolah
Mati kutu aku!!!

Dah hari ini Rabu..
Aku plop rase mcm...
I got fever again..huhuhuhu
Rasa lemah satu badan..
Cik Selsema menjelma lagi
Bila lah gamaknya nak ilang ni..
ssshhhuuuuhhh, pegi main jauh2!!!

Batuk dan selsema Aimi cuk pun mcm tu jgk
Tapi, every morning aku mandikan dia air panas
Takde lah sejuk sgt
Nasib Aimi cuk tak liat mandi pagi, kikiki

Ermm, rindu lah plop kat Aimi cuk ni..
Apa yg dia buat masa ni yer???
Jam 1 lebih ni, masa tido lah ni
Lambatnya kul 5...nak ambik Aimi cuk lak.

xoxo
Muni Qazrina

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...