SUDI SUDIKANLAH, TINGGALKAN LINK ANDA UNTUK SAYA MELAWAT KEMBALI KE 'RUMAH' ANDA..

Friday, January 14, 2011

BEKPES DI HARI JUMAAT

Kalau anda baca dr tajuk entri tu..mcm BEST je ek??
Hahahahaaa..
Nak tau apa bekpes aku pagi ni??
Tara

+





+




+


Berlagak mcm best!!! Maggi kari+telur+udang+ayam+isi ketam....

Macam mana bole jadi makan maggi pagi2 ni???

Al kisah: Sedang asyik menyidai kain2 kat laman pagi tadi, ternampak ade brother depan kuor dr umah [berjalan kaki]. Then, dlm 10 min, dia balik dgn bimbit 2 plastik [1 plastik maggi kari & 1 plastik telur]...Fuuuuhhhhh, mcm best jer. Brother tu dah berfamily, every weekends bini n anak2 dia balik umah org tua dorang kot. Sebab selalu takde. So, berbalik kepada kisah Maggi tadi.... Apalagi, dlm kepala otak ni, terpikir maggi lah. Dalam duk sidai kain tu, bole lagi pikir ade tak maggi kat dapur. Hehehe..cari2 ade 1 bgkus maggi kari, Mr asben punya lah tu. Sebab aku ni tak berapa gemar sgt mkn maggi2 ni. Mau bikin sakit kepala!! Ntah mcm ne, penangan brother depan tu, tiba2 aku mkn maggi pg ni. Time aku update blog ni, dh terasa denyut2 kepala ni. Cari penyakit betul!!!

Oklah, byk urusan surirumahtangga yg belum diuruskan lagi ni. Aku jd suri sepenuh masa time cuti 2 hari ni jer...hihihihi.

* Tau kat laki aku ni, bising lah..Aimi tak kasi makan ye Yang, dia dah makan 'honey star+fresh milk' dah tadi..


xoxo
Muni Qazrina

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...