SUDI SUDIKANLAH, TINGGALKAN LINK ANDA UNTUK SAYA MELAWAT KEMBALI KE 'RUMAH' ANDA..

Thursday, February 17, 2011

DULU DAN SEKARANG

Mood terkenang zaman dolu dolu mai lagi
Meh preview sket

:: 1987 :: 

ni pic zaman aku sekolah rendah..cekci tuh!!! time ni duk practise lagu . Buat performance semasa Majlis Penyampaian Hadiah Tahunan. Aku terpilih masuk koir [nyanyi lagu2 omputeh..] yg bdk pompuan belakang tu [Julalili & Kak Yana] masuk tarian. Bdk laki tu sama group nyanyi dgn aku. Ikhwan Hadi namanya.


:: 1998 :: 

Ni mase baljo kat UiTM Shah Alam..Dirakam kn before we all g tengok Muzik Muzik kat Plaza Alam Sentral. Lokasi kat depan umah sewa, Seksyen 6 klu tak silap...**Skema giler, tang tudung tu takleh tahan...hahahahha


:: 2000 ::

At my 1st office at Klang!!! Siap pakai bunga2 lagi coz ade event [Majlis Hari Raya Aidilfitri]...miss this place
** Kurus kan aku time ni????

:: 2008 ::


Dah ade anak sorang..Gi wedding, umo Aimi 7m. Cute kan??? Mak dan anak..hahahahaahaaaaaa * perasan!!

:: 2011::


Taraaaaaaaaaaaaaa....aku sekarang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pic awal tahun..oh tidakkkkk, aku sudaaaa GUMUKS!!!!!!

** Korang perasan tak, pic aku sek menengah tkde. Nanti eh, aku godek2 kat mane..


xoxo
Muni Qazrina

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...