SUDI SUDIKANLAH, TINGGALKAN LINK ANDA UNTUK SAYA MELAWAT KEMBALI KE 'RUMAH' ANDA..

Saturday, February 19, 2011

AKU TAK PAHAM!!!!!!!!!!!!

Entry yang sengal..
Kenapa ek?????
Bila kita bercakap yg terus terang, means apa yg kita rase...katanya kita mulut lepas. Mulut takde insurans..
Tak pandai jaga perasaan orang?? Tak reti nak nilai hargai perasaan orang???
Bila kita remind kan, tolong ingatkan..katanya kita mengungkit!!!! aku itu lah, aku inilahhh...
Bila kita bagi 'solution' @ cadangan, katanya kita tak ikhlas..tak penah nak harga apa yang dia buat!!!
Salah ke kalau aku hanya menyuarakan apa yang aku rase??????
Kalau SALAH..aku akan hanya SIMPAN apa yang aku rase..
Kalau itu BETUL bagi dia....
Tapi, bila kita simpan...macam mana kalau kita dikatakan seorang yg peMENDAM????????
Entah lahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.....



*** Lebih baik DIAM dari BERSUARA!!!!


xoxo
Muni Qazrina

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...