SUDI SUDIKANLAH, TINGGALKAN LINK ANDA UNTUK SAYA MELAWAT KEMBALI KE 'RUMAH' ANDA..

Monday, August 9, 2010

Musim Durian..

Bulan 7, 8 ni memang meriah dengan buah-buahan tempatan. Rambutan, duku, dokong, langsat, durian, manggis, pulasan..bak kata banyak lah sgt2. Merata2 dh menjual buah-buahan ni. Tapi, yg paling best bg aku..raja buah ar, durian...ermmmm, syiok, sempatlah jgk beberapa kali makan. Tak berani jgk mkn byk2, coz takut kepanasan, maklumlah aku ni kan spesis tk leh panas. Hehehehe...satu lg, sekarang ni klu makan duyan banyak2, cpt sakit kepala. May be kolestrol duyan kan tinggi. Paling aku suke, duyan dah buka, masuk dlm container n simpan dlm peti ais..syiokkkk, sejuk2 gitu!! 

Time ni, Ayah bz duk pilih durian kampung (lokasi: depan KUSTEM)
close-up
ni dah round ke berapa dah ni..time ni ayah takde. Aku beli sendiri, chantekk isi nya kan?? ** abaikan parang kat tepi tu..
lagi close-up (isi kuning)
isi kekuningan
 Nyumm nyumm..mkn duyan, lusa dah nak pose, ade sket lg dlm peti ais tu. Perlu diabiskan arini..hehehe...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...