SUDI SUDIKANLAH, TINGGALKAN LINK ANDA UNTUK SAYA MELAWAT KEMBALI KE 'RUMAH' ANDA..

Monday, August 2, 2010

Mokcik Mokcik...

Saje2 buat entri ni..naper plok Mokcik-mokcik??? ermmm..ni kes pic kat K.Krai aritu lah. Ade lah seorang teman ni, komen. " Tengok gambo tu mcm tak percaya", gambo itu adalah A.K.U. Means, mcm bukan akulah. Tgk dr pic tu mcm 'mokcik-mokcik'!! ausssshhhhh...ye ker argh??? jap2 aku pikir..ok, ni yg aku dapat simpulkan.

~ Now, bdn dh 'Kembang'
~ May be pakai baju tu coraknye bunga2 besor
~ May be tudung tu agak beso saiznye (L)
~ Bergambo bersama org2 yg dh berusia

tu je la rase nye, tapi .... tak kisah lah. Walau camne pun :

~ Aku tetap meneruskan 'kehidupan' spt biasa
~ Elakkan dr baju bunga2 besor cam gitu (tp tk lah sampai buang baju tu)
~ Elakkan pakai tudung bersaiz besor cam gitu (next time kena beli tudung saiz kecik)
~ Still on bergambor dgn org2 yg berusia..dan makin rancok bergambor (pic tu akan jd kenangan nnt)

Tak kisah lah klu ade teman2 nak komen aku lg bab 'Mokcik-mokcik' ni pun. Sekurang-kurangnya aku dh 'remind' yg diri ni makin ari makin 'TUA'..hahahahahaha...

*** Pic : sekadar hiasan**

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...