SUDI SUDIKANLAH, TINGGALKAN LINK ANDA UNTUK SAYA MELAWAT KEMBALI KE 'RUMAH' ANDA..

Thursday, July 7, 2011

20 TAHUN

Korang terpikir2 @ penah bayangkn tak ?
Camne rupe korang di masa tua nanti?
Means...dalam masa 20, 30 @ 40 tahun?
Meh aku share kat sini
Macam ni lah rupe nye Mr asben, 20 tahun akan datang


=









=









=




Masih mengekal kn ke'handsome'man nya..uiiit, kenalah puji. Dah laki sendri,klu bini nya yg kiut miut ni dok puji...sape lagi????hahahhahhaaa....
* gambo kawen kami ni* 

Korang nak tgk dok camne plop rupe aku????









=










=









=









=









Mane niiiiiii??????










=
taraaaaaaa......

 uuuuwaaaaaaa...suda tua aku!!! tp still lg cumil montel kan????
*aku bantai gambo passport nih*

uiiiishhhh, ye ke idok eh mcm gitu rupenya muka kami ni 20 tahun akan dtg?????
Cu jawab???hahhhhaaaaaa

Korang nak tgk dop rupe korang camne????
Meh klik SINI ...
Jgn terkejut berukkksss dah nnt tgk rupe nya nnt ye
Sesungguhnya aku tak bersalah tau!
Sekadar mengisi mase 0, korang godek2 lah....
Tata...

xoxo
Muni Qazrina

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...