SUDI SUDIKANLAH, TINGGALKAN LINK ANDA UNTUK SAYA MELAWAT KEMBALI KE 'RUMAH' ANDA..

Friday, June 17, 2011

PUTAR & MENANG

Dua minggu lepas
Terima call dari sebuah pasaraya kat bandaraya ni lah
Namanya 'PasarayaKu'
Macam2 ade jual kat sini
Dari segala jenis pakaian, peralatan rumah dan jugak alat tulis
Aku terpilih untuk Putar & Menang
Maksudnye akan dapat adioh leerrrr...

So, pd 15/6 yg lepas [Rabu]
Pas magrib kami ke sana
Malam tu yg bertuah adalah seramai 10 org aje
Malam sebelumnya ade cabutan kat caw. Batu 6
Meh lah tgk gambo sambil bercerita..

Kaunter pendaftran yg simple..itu staff dorang

Belah kiri tu kotak bola untuk putar & board belah kanan untuk letak kad2 ganda yg akan digandakn dgn jumlah resit belian..

Salah sorang peserta cabutan, korang nampak kan kad2 ganda tu? suka hati kita lah nk taruk mane2 pun kat board tu. Petak yg disediakan dr no 0-9. Macam aku ritu, bila putar punya putar, bola stop kat no. 4, so kena refer kat board petak no. 4, aku taruk kad ganda 2X..so, jumlah belian aku aritu klu tak silap dalam RM87++ digandakan DUA lah, jd nya aku dpt RM 174 baucer adioh pd mlm tu! Haaa, dah kira beruntung lah tu, dah balik modal sgt dah tu..mlm tu aku yg highest..best kan klu dpt ganda 3 tu!! tamak....hu3
 
Rezeki untuk malam tu, inilah Baucer tunainya..valid sampai akhir tahun ni..bolehlah berbelanja nanti.

xoxo
Muni Qazrina




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...