SUDI SUDIKANLAH, TINGGALKAN LINK ANDA UNTUK SAYA MELAWAT KEMBALI KE 'RUMAH' ANDA..

Friday, March 25, 2011

LUNCH ARINI

Today mood masak2 bagus
Sebab ade orang tukang makan
Mr asben dah sampai umah petang semalam..hohoho!!!
Meh tengok apa yg saya masak petang tadi
Sbb kami lunch dah jam 3.30pm
Pagi tadi bfast lewat > 11am
Pekena nasi dagang!!

Ikan 'Tombok' 3 rase [aku tak surelh korang pggl nama pe ikan ni]..sbb tu org kg aku panggil, he3..

 Kangkung Belacan +'shell' [sejenis kerang]..bukan SHELL minyak ye, huk3..

haaaa...ginilah rupe bentuk 'shell' tu [kredit Google]

and

Sotong Goreng Kunyit....

Ringkas & simple jah makanan kami..
Masak yg senang2 jer..
* Ade org mkn 2 pinggan td...agaknya dh lama tk rase air tangan aku kot!!!! Siap puji 'best' Syg masak ikan tadi...huahuahaaaaaa!!!!!

Ingat petang ni nak p Pasar Malam kat Duyung..tapi Aimi cuk lena lewat ptg td, ni blum bgn laaaiiii..Nampak gaya, pas Magrib jgk le klu pegi. Mau cari itu apam balik daaaaa...

xoxo
Muni Qazrina




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...