SUDI SUDIKANLAH, TINGGALKAN LINK ANDA UNTUK SAYA MELAWAT KEMBALI KE 'RUMAH' ANDA..

Monday, September 27, 2010

Aku hangin!!

Aku betul2 hangin arini..kesnya??? balik kerja, ambik Aimi cuk then dia buat hal dlm keta. Dia asyik duk godek2hbag aku..tujuannya?? cari lipgloss. Pagi petang siang mlm nak pakai lipstik..tak haru aku. Dah nk bawak keta lagi, dia plop sibuk nak pakai lipgloss. Sampaikan nk g kedai, tak jadi pergi. Memang hangin betul lah, aku jerit sekuat hati aku petang td. huhuhuhuhuhukkkkkkkkkkkkk... ntah nape tah. Rase geramm sgt die peel camtu. Aku paling pantang time drive die buat perangai. Haru biru jadinya atas jalanraya. B4 balik sempat jgk lh belikan die askrem..umpan tu. 

Sampai umah, mkn askrem..dang lh aku msak nasi, sup sayur n grg ikan cencaru jer tuk berbuka pose nnt. Abis jer askrem dia nk main beskal kat luor plop. Dah le aku duk kat dapur, dia nk kluor pulak. Aku tak bg, die ngamuk lagi..huhuhuhukkkkkkkkkkk... At last, aku suruh die mandi..setel masalah.

Berbuka, suapkan die nasi, makan. Then, ngamuk plak nk main dlm bilik. Atas tilam tu tk usah cakap la. Tk tau rupe dah. Biar lah, nk rehat jap.Tiba2 aku tgk die duk angkut kerusi pink die tu, nk buat ape agaknye tu..rupanya die lapik nk panjat ambik lipstik atas meja solek...haru guhhh la Aimi mlm ni..

Dan sampai saat aku bt n3 ni pun, die still not in good mood...tu duk lyn citer Jackie Chan.
Aku?? duk layan FB, chat dgn Mr Asben nih.. oklah, sekian yer. Kang ngamuk ag, nk bg Aimi tido dh ni..

Jumpa lagi, nite!!!!

xoxo
Muni Qazrina

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...