SUDI SUDIKANLAH, TINGGALKAN LINK ANDA UNTUK SAYA MELAWAT KEMBALI KE 'RUMAH' ANDA..

Monday, April 11, 2011

MC

Arini saya MC..
Bukan MC DJ tuh...
Bukan MC Hammer gak..
Saya cuti sakit..
Badan saya dah sakit satu badan..
Penangan Aimi cuk nih
Sebab dah 3 malam berturut dia 'meragam' malam2 bute @ d.e.m.a.m!!!
Dia demam kembali since subuh Jumaat yg lepas..
Badan panas berapi Ya Allah!!!
Panik tak tau nak kata lah sorang2..kan
Makan ubat takde hasil gak
Dah 2 hari..asal abis kesan ubat jer badan berapi..
Aku tawakkal mintak air tawar..
Pakcik tu cakap, campak yg kena aritu tak kuor abis lg.
Manalah den tau eh..
dia tak bg mandi..[aku dah siap 3x sari mandikan Aimi cuk]
Dia bacakan ayat2 Quran pd air [air mineral botol aku bawak]
Disuruh bagi minum..
Bukan dop percaya Doktor moden
Tapi, kekadang kenalah pakai yg tradisi jgk
Alhamdullah..malam tadi Aimi tido lena & badan suam2 kuku jer
Fuuuhhhhhhhhh...leganya ati ku.
Tapi, subuh tadi...aku plak yg 'jammed'..
Oh tidakkkkkkkk.......
Harap2 arini jer yg k.o
Esok dah ok untuk bertugas [ceeewahhhhh...tuk bangsa & negara]
Ye lah kang, mane leh cuti lama2..
Saya ni orang bawahan jer..

p/s: Ari yg pening2 lalat!! nasib tak tersodol pg td dgn divider pas blk klinik..haru betul.
p/s: Sekarang agak susah dpt contct Ayah!!!! huhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.......

xoxo
Muni Qazrina

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...