SUDI SUDIKANLAH, TINGGALKAN LINK ANDA UNTUK SAYA MELAWAT KEMBALI KE 'RUMAH' ANDA..

Wednesday, December 15, 2010

SELASA YANG HANGIT!!!!

Kisah di hari S.E.L.A.S.A..petang semalam
Balik dr opis, ambik Aimi cuk, beli askrem 
Cadangnya nk mkn2 kat Pantai
Tukar plan, bawa die g main 'ek ok'
Then.. Baru je main x sampai 5 min...
Aimi cuk ter'kucil' lah plop..
Eiiiiiiiiiiisshhhhhhhhhhh....
Td mase ambik, tanya dh tuuuuttttt ke tak?
Die ckp tak nak
Bila aku ajak balik, die mengamuk plak
Nak tak nak die ikut je msk keta [berdiri...tk kasi duduk]
Askrem Conetto aku sumbat dlm plastik beg balik
Ilangggg mood askrem!!!
Takpe lah..tkde rejeki.
Sampai kat umah, 
Duk punggah2 brg2 msk umh..
Terpandang ini......


itu contoh je lah....
S.A.M.P.A.H

Tak tahu lah anak malaun mana lah yg buang merata2
Mulut aku ni sambil  #%^*!@$#%$^....
Yang confirmnya, mmg anak jiran2 lah
*** Sebelah kot
Sebabnya dah selalu sgt kat tepi2 pagar umah aku tu ade je pembungkus makanan2 ringan
Sure anak2 die yg makan!!
Susah klu mak bapak yg tak reti ajor anak ni..
At least bgtau lah..
Cara yg betul..


Takde sivik langsung...
Panas panas..
Udah ler kita baru balik kerja, penat!!

Dalam hati, Tuhan je yg tau......

xoxo
Muni Qazrina

2 comments:

  1. Salam Muni..

    ALHAMDULLILAH anak2 akak semua tau cara2 nak buang sampah especially kat tempat awam. Memang kena beri kesedaran sivik dari awal.

    ReplyDelete
  2. Kak Yan: bgs lah mcm tu..kita ajar dr awal. Biar anak2 kita ade sivik sikit.Thnx coz sudi terjah blog sy.salam kenal!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...