SUDI SUDIKANLAH, TINGGALKAN LINK ANDA UNTUK SAYA MELAWAT KEMBALI KE 'RUMAH' ANDA..

Wednesday, June 23, 2010

Hobi Baru `CK

Salam sume!!! dah lama tk update blog, memandangkan bz thp gaban leni. Banyak benda nak dibuat dan dipikir. Cesss..konon!! Kali ni nak citer hobi baru Aimi cuk, melaram CK ku. Asal naik keta, tak kira siang@malam..alasannya, cuaca panas, kena pakai spec. Maunya CK aku yg satu tu jelah jadi mangsa. Maunya Mr Asben yg baik ati nak kasi Rayban die kat Aimi cuk. Alkisahnya, Aimi cuk aku dah belikan spec Barbie suatu tika dulu. Tapi, biasa lah, tangan gatal tak leh duk diam. Patah riuk lah jadi nya. And now, mengada2 plak nak melaram yg aku punya. Tak bagi kang, maunya dengar radio Siam dlm keta, nak drive pun tak senang. Itulah kisahnya. Tak panjangm, tak pendek. Fening skrg ni, semalam baru ajer keta masuk klinik (workshop). Mr Asben bising coz keta baru jer pakai tk sampai 3 thn dh rosak. Kesnya 'alternator'...aku pun tk brp arif sgt. Pagi semalam bw pegi Eon servis, check nyer check confirm benda alah tu. Klu nak ganti seketul, nearly RM9 raaaaatussssss...terbeliak biji mata aku jap. Aku ikhtiar cara lain, baiki kt tempat org yg dikenali..ermm kira sedara lah jgk, nasib 300rts lebih ajer...tapi stilll DUIT!!!!! huhuhuhukkkkk......melencong tul pitis kali nih......dah jadi dua citer dah..oklah..layan jer la pic ni, mengarut dah...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...