SUDI SUDIKANLAH, TINGGALKAN LINK ANDA UNTUK SAYA MELAWAT KEMBALI KE 'RUMAH' ANDA..

Wednesday, February 10, 2010

Kurang Sihat..

Malam tadi lebih kurang pukul 8.00 aku agkut Aimi cuk ke Pusat Perubatan Intan disebabkan pengasuh dia cakap Aimi cuk muntah2 semalam. Masa aku ambik dia pun dia muntah, siap dgn aku lenjun muntah dia..nak tak nak, Ikbarol tk sampai ag dr KL,aku tawakkal jer bawa dia. Bukan aper, instict ni rase mcm dia tak nak g jer.Sampai jer, parking..dia nampak jer bangunan Intan tu terus nangis2 ajak balik..tak mao masuk..nak tak nak aku pikul gak bawa masuk.Dari kaunter pendaftran ag dia meraung nk balik..(buat tebal muka jer la) org sekeliling tgk..tk mao tggu dalam,terpaksa lah tggu kat luar,cuma skali skala jenguk ke dalam takut2 turn terlepas.kang marah plak staff tu..nasib baik mlm td org tak berapa ramai, lagipun aku dtg awal..cuma tggu 2org jer nk sampai turn kami..nasibbb...al kisah msk jumpa Doc,lagilah kuat meraung2.abis satu klinik bergegar dibuat Aimi cuk mlm td. Geram pun ade naper dia jd mcm tu!!!Doc pun acuh tak acuh jer la check disbbkan dia duk meraung2.Bukan apa, dh hampir 2minggu dia batuk,baru mlm td aku bawa jumpa Doc,disebabkan dia muntah2. Takut apa, asthma jer..nasib Doc ckp dia tk apa2..moga2 pas ni, Aimi makin sht lah yer..jgn tk mao mkn ubat plak...So,utk n3 kali ni takde insert pic utk tatapan (tak sempat,duk melayan Aimi cuk meraung2 jer)
*** masa aku kecik2,mcm ni jgk ker??hehehe..means payah jumpa doc n mkn ubt??

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...