SUDI SUDIKANLAH, TINGGALKAN LINK ANDA UNTUK SAYA MELAWAT KEMBALI KE 'RUMAH' ANDA..

Tuesday, December 8, 2009

Cerita ceriti ku @Miss U...aimi cuk

Arini pg plan pas ato Aimi cuk umah Nadia, nak g servis keta disebabkan dah terlebih meter digitnya tu. Feeling lain mcm jer pg nih, tiba2 rasa sebak, rindu, kesian plak dgn Aimi yg mana hari2 terpaksa ditinggalkan. Muka Aimi blurr je tgk mak pg ni. Mak keja,Aimi kena duk dgn Mama (panggilan utk Nadia,tggu Mak balik pukul 5 nanti, ambik Aimi then kita g beli aiskrim..tu jer yg mampu aku janjikan utk dia. dan yg pasti setiap ptg mesti pekena aiskrim, upah kena tinggal.Tak kisahla asal tgk dia bahagia,tu jer yg mampu aku lakukan..sob sob (sedih plak) rase. Alahai,lambatnya plak pukul 5,miss u Aimi..sekarang ni dh makin nakal.tak ter'control' aku dibuat kdg2. ada la jgk tgn aku ni ringan2 jer babab (pukul2 manja). ye la tak bole dibiarkan sgt, buat apa yg tak patut. So, pas ato Aimi, laju jer menuju ke pusat servis sbb niat dihati arini mesti ato keta.Dah la nak masuk bertembung dgn lori yg pjng berjela,dgn perangai driver yg lbh krg aj** jer tu.Sampai2 fuhhhhhh..penuh dgn kenderaan yg bermacam2 rupa.nak tk nak aku park,msk ambk no giliran,baru no 3, turn aku 19..???dgn niat tk baik nya aku mcelah jumpe dgn abg superviser,tggalkan servis book dgn dia.."bang,sy kena masuk opis nih, nanti siap abg call saya yer,tm kasih"...laju jer aku hayunkan kaki ni menuju ke tempat periuk nasi aku yg tk sampai 5min tu..sambil diringi ujan2 yg dh mulai menurun..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...