SUDI SUDIKANLAH, TINGGALKAN LINK ANDA UNTUK SAYA MELAWAT KEMBALI KE 'RUMAH' ANDA..

Monday, November 23, 2009

Aktiviti di musim ujan..

Rabu n Khamis aku mintak cuti,coz cuti tahunan byk ag..ada la lbh kurang 26ari ag..klu cuti pn,nak ke mana yer ujan2 nih?ujan dr selasa lepas ag,naik flight balik KL pun terasa dup dap berdebar..nasib landing ke bumi dgn selamatnya..dlm ati Tuhan jer tau takutnya aku musim2 ujan nih..rabu lepak kat umah coz ujan satu ari suntuk, khamis v all redah gak ujan, trip to kuantan..takleh kemana2 pn jgk..ujan...Jumaat, skali lagi v all gamble to Bukit Gambang Resort,ala2 dh sampai..sedang elok jer v all melangkah kaki ke sana..ujan turun dgn lebatnya,seolah2 mengalu-alukan kedatangan kami...ticket masuk rm 19.90 utk dewasa,aimi tk kena sbb ketinggian nya tdk melebihi penguin yg ada (dok dang ambik pic) coz teruja nk masuk.kat dlm sana, nk beli apa2 @sewa tube ke dokleh guna cash,kena guna e-value(mcm top-up..game ok,tempat ok..tp mkanan je la dok ok.cuma ada satu jer restaurant yg ada n food nyer dok brp ok la utk aku,ada ns lemak,ns ayam and few mknan barat. Lapor nyer psl,aku belasah jer nasi lemak 2, and set fried chicken utk aimi.Terkena kali ni, ayam busuk,langsung dokleh makan.Buang je la.(Psst..tukang masak tlg make sure jgn terjadi lagi mcm ni yer) Sian aimi,nsb ada fries,bole kunyah.Actually v all nyer program ni, kiranya mkn dulu br main air.hahaha..perut pn dh isi, nk tggu ujan berhenti mmg dok,tgk pd keadaan nyer,so apalagi mandi dlm ujan la..takut jgk la si aimi ni demam,haru aku!

 Posing time..


with Ayah


sama sibuk nak jgk pakai tag,Aimi tak kena charge pun sbb bwh umo
 

dpn salah satu game kt sana,mata melilau duk cari port


ujan pn redah jgk..


suka nyer..


udah kesejukan..tp still lagi ada niat nk main

nyum nyum,lapor..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...