SUDI SUDIKANLAH, TINGGALKAN LINK ANDA UNTUK SAYA MELAWAT KEMBALI KE 'RUMAH' ANDA..

Monday, August 24, 2009

Aku Demam Lagi

Pagi ni masuk lewat ke opis,arini puasa hari kedua.Alhamdullilah setakat ni ok lagi..means aku still lagi tak sihat(demam, skt tekak)..huhuhuk..dr awal bln lagi demam on off ni..dh 3 klinik p check.doc tak cakap pe pun.demam la jawab nya. arini p kilinik kesihatan(govt) punyer plak. disebabkan dah demam agak lama, aku kena ambik darah..waaaa..bukan apa,mesti susah ni.aku ingat lagi masa pregnantkan aimi,bukan main payah lagi nak ambik,urat halus,tak namapk.walau dah cuba 3,4 kali kedua belah tangan.at least dpt la jgk suku drp botol darah tu..berdebar jgk ni tggu result.d.org suspek aku denggi!!!oh tidak,resultnya aku terkena jangkitan kuman.sebab tu demam n sakit tekak.kena byk minum air masak..Insyallah,esok2 sihat la tu.Ya Allah Ya Tuhan Ku,hindarilah aku dari segala penyakit yg melanda umatMu masa kini..amin. dan arini aku masih lagi ke opis,dengan drive tgn kanan yg lebam dan biru nih..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...